BIZIKIDETZA
Zer da?
* Hezkuntza sistemaren oinarrizko helburuetako bat.
* Elkarrekin bizi izaten ikastea. Bakoitzak bere eskubide eta betebeharrak arduraz aurrera eramanez eta besteenak errespetatuz.
* Azken finean, gure arteko harreman onak edo positiboak bultzatzea, honetarako ezinbestekoa dugu elkarren arteko errespetua eta langiro egokia sortzea.
Gure ikastetxean, BIZIKIDETZA proiektua aurrera eramateko BEHATOKIA eratu dugu BIZIKIDETZA URTEKO PLANA eginez eta aurrera eramanez.Behatokiaren funtzio nagusia da urteko plana adostu eta aurrera eramatea.( baita tutore, tutoritzen bitartez kontsultoreak bultzatuz).
BEHATOKIko partaideak:
- Ikasle 2.
- Irakasle 1.
- Guraso 1
- Jantokiko monitore 1.
- kontsultorea.
URTEKO PLANAREN barruan aurrera eramango diren iharduera orokorrak hurrengo hauek izango dira:
-Arauak zehaztu ( urtero bezala).
-Iradokizunen buzoiak.
-Bitartekaritza gatazken konponbidean eta detekzioan.
-Hezkuntza emozionala eta talde kohesioa lantzeko dinamika plana eta aplikazioa.
-Irakasleok era berean jokatu gatazka ezberdinen aurrean (idatzita dugun protokoloa irakasleon artean zabaldu eta jarraituz).
Zer da?
* Hezkuntza sistemaren oinarrizko helburuetako bat.
* Elkarrekin bizi izaten ikastea. Bakoitzak bere eskubide eta betebeharrak arduraz aurrera eramanez eta besteenak errespetatuz.
* Azken finean, gure arteko harreman onak edo positiboak bultzatzea, honetarako ezinbestekoa dugu elkarren arteko errespetua eta langiro egokia sortzea.
Gure ikastetxean, BIZIKIDETZA proiektua aurrera eramateko BEHATOKIA eratu dugu BIZIKIDETZA URTEKO PLANA eginez eta aurrera eramanez.Behatokiaren funtzio nagusia da urteko plana adostu eta aurrera eramatea.( baita tutore, tutoritzen bitartez kontsultoreak bultzatuz).
BEHATOKIko partaideak:
- Ikasle 2.
- Irakasle 1.
- Guraso 1
- Jantokiko monitore 1.
- kontsultorea.
URTEKO PLANAREN barruan aurrera eramango diren iharduera orokorrak hurrengo hauek izango dira:
-Arauak zehaztu ( urtero bezala).
-Iradokizunen buzoiak.
-Bitartekaritza gatazken konponbidean eta detekzioan.
-Hezkuntza emozionala eta talde kohesioa lantzeko dinamika plana eta aplikazioa.
-Irakasleok era berean jokatu gatazka ezberdinen aurrean (idatzita dugun protokoloa irakasleon artean zabaldu eta jarraituz).
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina